10 Şubat 2006

Birkaç gün önce, "User Group - HOWTO" ve "Installfest - HOWTO" adlı belgelerin çevirisine başladım. İlk etapta hızlı bitiririm diye düşünüyordum ama gel gör ki, hiç de öyle değilmiş. User Group belgesinin neredeyse yarısına geldiğimde, birden link isimleri içerisinde verilen yorum ve ekleri çevirmediğimi farkettim. Haydi hop başa döndüm ve eklerim dedim. Of tüm o tag'ler içinde doğru yeri bulana kadar canım çıkıyor valla. Url'yi değil de, yorum veya isim kısmına odaklanacağım diye oldukça yavaş ilerledim. Bu arada bazı kelimleri farklı yorumlamam gerektiği çıktı. Neyse, yine de kısa zamanda bitecek gibi duruyor.

Sonrasında Installfest, sanırım o daha da kolay olacaktır. Ama bu sefer de onun daha uzun bir metin olmasından kaynaklanan biraz gecikme olabilir. Sanırım onda (eğer kendimi gaza getirebilirsem) lisans çevirisini de yapacağım.

2 Comments:

Blogger Necdet Yücel said...

Hadi arkadaşım daha işimiz gücümüz var, bitir şu çevirileri

12:26 ÖÖ  
Blogger Necdet Yücel said...

Bu mesajla senin günlüğüne senden fazla yazmış oluyorum. Bilmem sana birşey ifade ediyor mu?

1:48 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home